Οδηγίες για την εγγραφή των πρωτοετών φοιτητών

Αγαπητή φοιτήτρια, Αγαπητέ φοιτητή,
Σε καλωσορίζουμε στο Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος και σε συγχαίρουμε για την επιτυχία σου. Για να ολοκληρωθεί η έγγραφη σου στο Τμήμα μας ακολουθούνται τα παρακάτω βήματα:
Βήμα 1ο: Ηλεκτρονική εγγραφή (ολοκληρώνεται 11/09/24).
Η διαδικασία ηλεκτρονικής εγγραφής πραγματοποιείται σε ημερομηνίες που ανακοινώνονται από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Η αίτηση εγγραφής και η δήλωση των απαραίτητων στοιχείων ολοκληρώνεται με ενιαίο τρόπο για όλα τα Τμήματα και τις Σχολές των Πανεπιστημίων αποκλειστικά μέσω πληροφοριακού συστήματος του Υπουργείου.
(Η αίτηση εγγραφής των επιτυχόντων μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ενέχει χαρακτήρα Υπεύθυνης Δήλωσης).
Βήμα 2ο: Ολοκλήρωση εγγραφής με ταυτοπροσωπία μέσω διοικητικού ελέγχου (σε εξέλιξη από 11/09/2024 ως 20/09/2024).
Η ολοκλήρωση της εγγραφής των νεοεισαχθέντων φοιτητών ακαδημαϊκού έτους 2024-25 θα πραγματοποιηθεί με την κατάθεση των παρακάτω δικαιολογητικών στη Γραμματεία του Τμήματος μας από τη Δευτέρα 11-09-2024 έως και την Παρασκευή 20-09-2023, (Ημερομηνία σφραγίδας ταχυδρομείου ή αποστολής courier) με τους παρακάτω τρόπους:
α) Κατά προτίμηση μέσω εταιρείας ταχυμεταφοράς (courier) ή μέσω ΕΛΤΑ (ταχυδρομική αποστολή με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής), ώστε να αποφευχθεί ο συνωστισμός και ο χρόνος αναμονής των φοιτητών.
β) Αυτοπροσώπως (μπορείς να επισκέπτεσαι τη Γραμματεία καθημερινά τις ώρες 10.00 – 12.00). Στην περίπτωση αυτή δεν απαιτείται η επικύρωση του γνήσιου της υπογραφής στα έγγραφα.
γ) Μέσω εξουσιοδοτημένου προσώπου (ώρες Γραμματείας 10.00 – 12.00)
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ:
1. Εκτυπωμένη και υπογεγραμμένη η Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής που υποβλήθηκε στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (όχι επικυρωμένη).
2. Έντυπο με συμπληρωματικά στοιχεία πρωτοετών (Επισυνάπτεται στην παρούσα ανακοίνωση – βλέπε : ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ-ΕΝΤΥΠΟ-ΕΓΓΡΑΦΗΣ-ΠΡΩΤΟ ΕΤΩΝ υπογεγραμμένο χωρίς επικύρωση της υπογραφής.  (Στην περίπτωση που το αρχείο δεν ανοίγει, πατήστε δεξί κλίκ και αποθήκευση συνδέσμου- το αρχείο είναι σε μορφή word και κάποιοι browsers δεν το θεωρούν ασφαλές. Αν πάλι δεν ανοίγει θα βρείτε το αρχείο στο τέλος του άρθρου και σε μορφή pdf επίσης). 
3. Ευκρινές φωτοαντίγραφο Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας, ή άλλο δημόσιο έγγραφο, από το οποίο αποδεικνύεται η ακριβής ημερομηνία γέννησης και τα ονομαστικά τους στοιχεία.
4. Φωτοτυπία της βεβαίωσης ΑΜΚΑ ( ή οποιουδήποτε δημοσίου εγγράφου στο οποίο εκτυπώνεται ο ΑΜΚΑ).
5. Δύο (2) φωτογραφίες τύπου ταυτότητας (ασπρόμαυρες ή έγχρωμες).
6. Υπεύθυνη Δήλωση του Ν. 1599/85 με το γνήσιο της υπογραφής από ΚΕΠ ή Υπεύθυνη Δήλωση η οποία εκδίδεται μέσω του ισοτόπου www.gov.gr (Η Υπ. Δήλωση επισυνάπτεται στην παρούσα ανακοίνωση -βλέπε: ΣΥΝΝΗΜΕΝΟ-2-ΥΠΕΥΘΥΝΗ-ΔΗΛΩΣΗ ) (Στην περίπτωση που το αρχείο δεν ανοίγει, πατήστε δεξί κλίκ και αποθήκευση συνδέσμου. Αν πάλι δεν ανοίγει θα βρείτε το αρχείο στο τέλος του άρθρου και σε μορφή pdf επίσης). 
7. (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΡΕΝΕΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ): Πιστοποιητικό Γεννήσεως, στο οποίο αναγράφεται ο Αριθμός Μητρώου Αρρένων (Μπορείτε να το εκδόσετε και μέσω gov.gr).
8. (ΜΟΝΟ για τους Έλληνες Πολίτες της Μουσουλμανικής Μειονότητας Θράκης): Εκτός των παραπάνω, θα πρέπει να καταθέσουν επίσης βεβαίωση ότι είναι εγγεγραμμένοι στα δημοτολόγια Δήμου του Νομού Έβρου, Ροδόπης ή Ξάνθης. Αν έχουν μετεγγραφεί σε άλλο Δήμο άλλης περιοχής, τότε πρέπει να αποστείλουν ή να καταθέσουν αυτοπροσώπως όπως παραπάνω, βεβαίωση του συγκεκριμένου Δήμου από την οποία να προκύπτει ότι μετεγγράφηκαν σ΄ αυτόν, από Δήμο των ανωτέρω Νομών.

9. (ΜΟΝΟ για τους επιτυχόντες της ειδικής κατηγορίας των πασχόντων από σοβαρές παθήσεις)

Καταθέτουν επίσης και τα παρακάτω:
α) Ευκρινές φωτοαντίγραφο του Τίτλου απόλυσης: απολυτηρίου ή πτυχίου ή αποδεικτικού του σχολείου από το οποίο αποφοίτησαν.
β) Ευκρινές φωτοαντίγραφο του Πιστοποιητικού διαπίστωσης της πάθησης που έχει εκδοθεί είτε α) από αρμόδια επταμελή Επιτροπή του νοσοκομείου, όπως αυτές συστήνονται κάθε χρόνο, με υπουργική απόφαση, σύμφωνα με την αρ. Φ.151/17897/Β6/2014 (ΦΕΚ 358 Β΄) κοινή υπουργική απόφαση, είτε β) από την Επιτροπή εξέτασης ενστάσεων υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σε ποσοστό 5% η οποία συγκροτείται με κοινή υπουργική απόφαση, κατόπιν εισήγησης του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας (ΚΕΣΥ) του Υπουργείου Υγείας.

δ)  Οι επιτυχόντες αυτής της κατηγορίας πρέπει να καταθέσουν συνολικά τρεις (3) φωτογραφίες τύπου αστυνομικής ταυτότητας (ασπρόμαυρες ή έγχρωμες) και όχι δύο φωτογραφίες -όπως αναφέρεται παραπάνω- 

‘Οσοι νεοεισακτέοι φοιτητές επιθυμούν να κάνουν αναστολή/ διακοπή σπουδών παρακαλούμε να το γνωστοποιήσουν στη γραμματεία, στέλνοντας mail στο itoumpas@ihu.gr  τίτλο στο μήνυμα “Εισαγωγή 2024 και επιθυμώ διακοπή σπουδών” . 


Η διεύθυνση στην οποία θα αποσταλεί ο φάκελος με τα δικαιολογητικά σε κάθε περίπτωση είναι η εξής :

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ:
Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος
Αλεξάνδρεια Πανεπιστημιούπολη
Τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων
Θεσσαλονίκη / Σίνδος Τ.Θ. 141 Τ.Κ. 57400


Μετά την παραλαβή των δικαιολογητικών από τη Γραμματεία και μέσα σε ένα σύντομο χρονικό διάστημα, οι φοιτητές/ τριες θα λάβουν στο προσωπικό τους e-mail κωδικούς και αναλυτικές οδηγίες για τη χρήση και την εγγραφή τους στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του πανεπιστημίου, την έκδοση ακαδημαϊκής ταυτότητας ( Πάσο) κτλ.


Για την περίπτωση λανθασμένης δήλωσης προσωπικών στοιχείων κατά την ηλεκτρονική εγγραφή:
Σε περίπτωση που οι εγγραφέντες αποδειχθεί ότι έχουν συμπληρώσει λανθασμένο αριθμό ΑΜΚΑ ή έχουν προβεί σε λανθασμένη δήλωση σχετικά με τα προηγούμενα Τμήματα/Σχολές φοίτησης, ή έχει προκύψει μεταβολή των προσωπικών τους στοιχείων μετά τη συμμετοχή τους στις Πανελλαδικές Εξετάσεις (πχ αλλαγή email, αλλαγή Αστυνομικού Δελτίου Ταυτότητας κτλ), θα δηλώσουν στην επισυναπτόμενη Υπεύθυνη Δήλωση τα σωστά στοιχεία τους.

(Οι φοιτητές / τριες παρακαλούνται να μην τηλεφωνούν, διότι είναι αδύνατη η ανταπόκριση σε συνεχή τηλεφωνήματα).
Για οποιοδήποτε πρόβλημα ή διευκρίνιση, όσον αφορά τη διαδικασία εγγραφής σου μπορείς να επικοινωνείς με τη Γραμματεία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στέλνοντας e–mail στο : info@food.ihu.gr

ΣΥΝΝΗΜΕΝΟ- 1- ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ-ΕΝΤΥΠΟ-ΕΓΓΡΑΦΗΣ-ΠΡΩΤΟΕΤΩΝ(1)

ΣΥΝΝΗΜΕΝΟ-2-ΥΠΕΥΘΥΝΗ-ΔΗΛΩΣΗ